Notjustshop

Tworząc wyjątkową odzież zmieniają świat na lepszy. Na poważnie pomagają dzieciom, angażując całe rodziny do wspólnego działania. Dochody ze sprzedaży ciuchów przeznaczają specjalnie dla najmłodszych, wywołując dumę i uśmiech u każdego kto zaangażował się w ich akcję. Jesteśmy pewni, że pierwszym wypowiedzianym słowem Łukasza było — pomagam! Obecnie łączą CSR z marketingiem, działając jako agencja.

O projekcie

Z Łukaszem Kalicińskim i jego zespołem pracujemy ponad 4 lata. Od tego czasu zmienili nasze wyobrażenie na temat niesienia pomocy. Zrealizowaliśmy razem wiele projektów, często czując się jak superbohaterowie. Każdy z nich cechowała inna historia oraz inne dzieci, które za nimi stały. Współtworzyliśmy projekty m.in. dla: Tesco Polska i Fundacji Tesco Dzieciom, Poland Business Run i Fundacji Jaśka Meli Poza Horyzonty, Fundacji Otylii Jędrzejczak, Empiku, Małopolskiego Hospicjum w Krakowie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących Tyniecka w Krakowie oraz wielu innych stowarzyszeń i instytucji. Nasze projekty ukazywały się w telewizji (Dzień Dobry TVN, Fakty TVN, Polsat News) oraz w prasie i internecie (magazyn Forbs i csr.forbs.pl, onet.pl, INNPoland.pl). W 2015 r. Łukasz otrzymał nagrodę Amicus Hominum wręczoną przez Marszałka Województwa Małopolskiego oraz nagrodę Innowacyjna inicjatywa przyznaną przez magazyn Forbs i PWC. Jesteśmy dumni, że nasza pomoc została doceniona i jesteśmy gotowi by dalej ją nieść na wiele różnych sposobów.

Zakres

Projektowanie odzieży
Kampanie społeczne
Sesje fotograficzne
Reportaże

Zespół

Aleksandra Gumula
Mateusz Gumula
Adam Harasym
Józef Kieraś
Patryk Dobrowolski
Filip Gonciarczyk

Połączyliśmy 56 nazw drużyn KNBA namalowanych przez dzieciaki w jeden inspirujący napis. Tak powstał ten wyjątkowy t-shirt stworzony razem z Domem Dziecka w Sieborowicach.

wyjdź z domu i zmieniaj świat!

Przybij Piątkę Tynieckiej

Niezwykła akcja i niezwykły projekt. Przy stworzeniu całej kolekcji ubrań czynny udział brali podopieczni Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie. To odbicia ich dłoni znalazły się na zaprojektowanym przez nas wzorze.

Całość wydarzenia zapoczątkowały warsztaty. Niewidome dzieci odbijały na kartkach papieru ubrudzone kolorowymi farbami dłonie, przez które codziennie poznają świat. Uwierzyły, że można pomagać mimo, że samemu potrzebują pomocy. Następnie stworzyliśmy cyfrowy wzór, który powielaliśmy na różnego rodzaju tkaninach.

#przybij5tynieckiej

Nasza kampania sprawiła, że produkty były chętnie kupowane oraz noszone. TVN nakręciło reportaż na temat akcji i zaprosiło dzieci do Dzień Dobry TVN, by opowiedziały o jej przebiegu. Następnie do współpracy włączyły się polskie marki modowe: Flawless, odCzapy oraz gego.

Łukasz Kaliciński, Założyciel

Naszą współpracę z w wolnych chwilach studio mogę opisać jednym słowem: Not Just Współpraca! Nie chodzi tylko o to, że swoją pracę zawsze wykonywali wzorowo, ale ważniejszym dla nas był fakt, że traktowali nas jak partnerów, zawsze indywidualnie podchodząc do zlecanych zadań. Zdecydowanie polecamy!

Z małymi pacjentami Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie zrealizowaliśmy jedyną w swoim rodzaju i niepowtarzalną koszulkę — symbol IV Bieg Charytatywny Fundacji Tesco Dzieciom. W warsztatach uczestniczyło 20 dzieci, ubranych w specjalne skafandry, mających do dyspozycji 17 litrów farby i całe piętro szpitalnego oddziału. Projekt podbił serca biegaczy i sprawił, że na lini startu przy krakowskich Błoniach pojawiło się blisko 2000 osób. Do wsparcia całej akcji dołączyli: Przemysław Saleta, Michał Olszański, Tomasz Schimscheiner, Tomasz Hamerlak, Olga Bończyk, Katarzyna Rogowiec i wiele innych znanych osobistości.

biegam aby...

Motyw przewodni koszulki w postaci barwnej plamy wyodrębniliśmy spośrod setek reportażowych zdjęć. Podczas pracy nad jej formą kładliśmy nacisk na zachowanie przede wszystkim oryginalnego charakter rozlanej farby. Wszystko po to, aby dzieci czuły się w jak największym stopniu współautorami biegu.

Przebyty dystans 10 km tego dnia dla każdego uczestnika był wyjątkowe. Jedni biegali by być zdrowym, drudzy by mieć formę czy dobrze się czuć, ale tak naprawdę wszyscy biegali w jednym, szczytnym celu — by pomóc! 12 września 2015 roku Fundacja Tesco Dzieciom zebrała 142 128,84 zł na doposażenie szpitala w Prokocimiu. Całe wydarzenie cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, co przełożyło się na następny rok.

Relacja z biegu → https://youtu.be/8zq1c3ALUNM
Warsztaty → https://youtu.be/j5HiAoFfnqU

...pomóc małym pacjentom szpitala

Dla polskich blogerek stworzyliśmy unikalny lettering, po to by pokazać że blogowanie to coś więcej niż korzyści! Udowodniliśmy, że pisząc artykuły, w łatwy sposób możemy także pomagać. Nadruk na koszulce wykonaliśmy folią flex. W dodatku każdy produkt posiadał indywidualny tag w postaci metki.

#notjustblogger